Wikiplayer

miercuri, 30 noiembrie 2011

Rosu pe alb






                                         Miercurea fara cuvinte

64 de comentarii:

  1. Cine a desenat aceşti frumoşi trandafiri? Ca-ntr-o grădină veşnic înflorită...
    O seară bună! :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte placut! Eu nu am rezistat tentatiei si am mazgalit cativa pereti:). Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  3. Noa sara bună. Flori pentru a înveseli privirea.

    RăspundețiȘtergere
  4. rosu, alb si verde...o combinatie foarte placuta mai ales ca ne apropiem de Craciun

    RăspundețiȘtergere
  5. cata prospetime pe un colt de perete...arata cu adevarat foarte bine :)

    RăspundețiȘtergere
  6. cata creativitate...foarte frumos arata:)!

    RăspundețiȘtergere
  7. Frumoasă decorație și delicate flori !
    Îmi place mult !

    RăspundețiȘtergere
  8. Prima dată când am văzut imaginile era să spun: "uite ce faţă de masă înflorată"..., apoi mi-am dat seama că am greşit... suportul!
    Mi se pare o idee tare frumoasă.

    RăspundețiȘtergere
  9. Verdele (când crud, gând matur) face diferenţa!
    Mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
  10. Frumos decor... în dorul verii?..
    O zi de miercuri frumoasă vă doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Frumos. Mi-a placut ideea! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  12. :) Sunt placut mazgaliti peretii tai.
    Zi frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  13. Alexandru, nu stiu cine i-a pictat. Era tavanul camerei unei pensiuni de la munte. Fiecare camera era decorata cu trandafiri si chiar se chema " Trandafirii " ... Asta era camera trandafirilor rosii.
    Numai bine !

    RăspundețiȘtergere
  14. Robert, daca as avea talentul tau, as incerca si eu ...
    O zi frumoasa de miercuri !

    RăspundețiȘtergere
  15. Abbilbal, pina sa raspund eu, e dimineata ...
    Buna dimineata !!!

    RăspundețiȘtergere
  16. Adriana, tu ai mare dreptate, sint culorile Craciunului. Nici nu mi-am dat seama ...

    RăspundețiȘtergere
  17. Un desen ce inveseleste camera! O zi placuta!:)

    RăspundețiȘtergere
  18. simplu, dar foarte frumos. ca o gradina interioara :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Pandhora, era o camera simpla, luminoasa, cu perdele albe si mobila intunecata. O placere, sa stai intins si sa privesti florile rasarite in colturi ...

    RăspundețiȘtergere
  20. Geanina, si noi am fost surprinsi placut, cind am intrat in camera .

    RăspundețiȘtergere
  21. Tu1074, trandafirii vesnic imbobociti ... frumos era, ca se potriveau acolo de minune.

    RăspundețiȘtergere
  22. Max, fata de masa era de dantela alba ... Ma bucur, ca ti-au placut !

    RăspundețiȘtergere
  23. Doru, verdele e cel ce pune in valoare bobocii ...
    Eu, multumesc !

    RăspundețiȘtergere
  24. Sara, putin nostalgic decorul ... imi inchipuiam trandafirii din curtea pensiunii infloriti. Mi-am dorit, sa fiu acolo vara ...

    RăspundețiȘtergere
  25. Minoki, nu pare greu de realizat si e de efect. O zi frumoasa !

    RăspundețiȘtergere
  26. Diverse, nu-s peretii mei. Amintiri dintr-o excursie la munte ...
    Numai bine !

    RăspundețiȘtergere
  27. Lolita, acasa m-as codi sa pictez peretii dar acolo, in camera de vacanta, e minunat ... un detaliu in plus, care te face sa te simti altfel ...
    O zi buna !!!

    RăspundețiȘtergere
  28. amintiri frumoase din vacanta, ca si amintirea atat de indepartata a verii... dar si cand va veni din nou :D

    RăspundețiȘtergere
  29. Zazuza, afara erau macesele inghetate pe tufele de trandafiri, inauntru infloreau bobocii pe perete ....

    RăspundețiȘtergere
  30. ce draguttt...sunt pictati , nu ? nu aplicati...

    RăspundețiȘtergere
  31. Pentru o camera de pensiune e frumos. Pentru acasa...ar fi cam impopotonat , potrivit mai degraba la bucatarie sau hol .Zic eu :).

    RăspundețiȘtergere
  32. draguta idee..inveseleste :)

    RăspundețiȘtergere
  33. Ce frumoşi şi veseli sunt! Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  34. Da, Coco, sint pictati. Frumusei si delicati.

    RăspundețiȘtergere
  35. Mihaela, sintem de acord, si mie mi-au placut acolo, in camera rustica a pensiunii. Era singura pata de culoare ...

    RăspundețiȘtergere
  36. Rokssana, imi plac trandafirii, chiar si in ipostaza asta .

    RăspundețiȘtergere
  37. Red, tie ti-am sarit rindul la comentarii ...
    Amintirile sint din iarna, am fost acolo anul trecut, de sarbatori. Dar e o zona cu interes turistic si vara, la poalele muntilor se insira multe plaje splendide. Sper, sa ajungem acolo vreodata si in sezon estival ...

    RăspundețiȘtergere
  38. Mona, multumesc de vizita ! O zi frumoasa !

    RăspundețiȘtergere
  39. Bună DANI!
    Foarte frumoși sunt trandafiri și
    pe fond alb!
    Îmi plac mult!
    Zi frumoasă îți doresc!
    Te pup drag mea!

    RăspundețiȘtergere
  40. Elena, multumesc ! Un boboc, pentru tine si un zimbet !

    RăspundețiȘtergere
  41. si putin verde ptr prospetime. o zi frumoasa sa ai

    RăspundețiȘtergere
  42. Se poate fara verde ?
    Numai bine, Cypy !

    RăspundețiȘtergere
  43. Culorile Craciunului.Foarte frumos.O seara linistita iti doresc.

    RăspundețiȘtergere
  44. Trebuie sa ma apuc de pictat,a fost totdeauna un hoby pentru mine ,dar altele erau mai utile.. tricotatul,florile,gradina.Imi plac,trandafirasii!!Foarte frumos!!!O seara frumoasa iti doresc!!!

    RăspundețiȘtergere
  45. DiaMar, vad si eu culorile Craciunului, dupa ce citesc comentariile. Numai bine !

    RăspundețiȘtergere
  46. Unde-o fi acuarela aia cu cosul de cirese, mama ? Trebuie inramata si scoasa la lumina ... O sa iti trimit o cutie de culori cu proxima ocazie.
    Te sarut ! Noapte buna !

    RăspundețiȘtergere
  47. Nu pot sa-mi dau seama: e pictat sau cusut? Insa sunt foarte frumosi cu siguranta!
    O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  48. Ai si tu sensibilitati florale, Kadia ... Merci !

    RăspundețiȘtergere
  49. Melly, sint pictati in colturile tavanului, intr-o camera traditionala, la Portaria, pe muntele centaurilor ...

    RăspundețiȘtergere
  50. Floricele ce inveselesc camera! :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  51. un design fin, deosebit! n-am mai vazut asa ceva, ca ornament de tavan. Superb, dar ma gândesc scump de realizat si greu de întretinut...
    Sa ai o saptamâna minunata în continuare. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  52. Hey Dani,
    Everytime it's a supprise what's your blog is about. I am writing this with a smile on my face. Because it's never borring to visit your blog. Thanks for sharing this beautiful paintings of the roses.
    Have a nice evening
    Marijke

    RăspundețiȘtergere
  53. Diverse, a mai trecut o zi, asa ca, iti urez o zi frumoasa de joi si o luna buna de decembrie !

    RăspundețiȘtergere
  54. Carmen, in casele traditionale din nordul Greciei sint folosite frecvent motivele florale pentru a impodobii peretii odailor. Exista inca mesteri, ce se ocupa cu pictura murala.
    Numai bine !
    In Grecia, astazi zicem " Luna buna ! ", asa ca, iti urez un Decembrie minunat !!!

    RăspundețiȘtergere
  55. Marijke, I am smiling too .
    Yup ... that's me alright, the unpredictable blogger !!!
    Glad you liked the roses on the ceiling. Wishing you a beautiful day and a wonderful month !
    Hugs !!!

    RăspundețiȘtergere
  56. Ce colt vesel. Sunt probabil locuri in care se respecta traditiile:)
    Salutari cu bine!

    RăspundețiȘtergere
  57. Tu26dor, am ramas cu amintiri frumoase, as vrea, sa mai ajung pe-acolo. Seara frumoasa !

    RăspundețiȘtergere
  58. Bardzo mi się podoba ta ozdoba sufitu. Ma ładne kolory i jest dobrze zrobiona. Pozdrawiam ciepło

    RăspundețiȘtergere
  59. Giga, thank you, for leaving always a nice comment. Pozdrawiam !

    RăspundețiȘtergere
  60. Annitu, sa inteleg, ca iti plac florile ? Ma bucur !

    RăspundețiȘtergere
  61. This is so sweet and lovely. A very wonderful touch!

    RăspundețiȘtergere