Wikiplayer

vineri, 18 noiembrie 2011

Surpriza

     Acum citeva zile, am avut surpriza, sa ma astepte doua noi orhidee acasa. Nu se putea, sa nu le trag in poza. Faceti cunostinta ! 













29 de comentarii:

  1. Hi Dani

    Wonderful pictures!
    Orchids are beautiful plants.

    Greetings and have a nice weekend
    Yvonne and Raphael

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumos ar fi sa am si eu asa o surpriza!Orhidee imi plac ,dar nu am nici una pana acum.Te sarut de mii de ori!!

    RăspundețiȘtergere
  3. ce frumuseti...ce culori..cat pot fi de frumoase !weekend frumos Dani !

    RăspundețiȘtergere
  4. Incantat de cunostinta! :) Foarte frumos a inflorit!
    Weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  5. Na nowe śliczne kwiaty Ty patrzysz w domu, a ja na Twoich pięknych zdjęciach. Pozdrawiam

    RăspundețiȘtergere
  6. superbe...superbe...
    cea alba este un vis...un vis frumos :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte, foarte frumoase! Un weekend cat mai placut!

    RăspundețiȘtergere
  8. Sono meravigliose!
    buon fine settimana!
    Ciao cara Dani
    baci
    Luci@

    RăspundețiȘtergere
  9. Am ramas fara grai in fata frumusetii si gingasiei lor.Galbenul este culoarea mea preferata.O seara linistita iti doresc.

    RăspundețiȘtergere
  10. Oh, how exquisite! They are beautiful!

    RăspundețiȘtergere
  11. Sunt asa de proaspete, parca-ti spun: Buna dimineata!

    RăspundețiȘtergere
  12. Cat sunt de delicate !!! superbe pozele !! pupici

    RăspundețiȘtergere
  13. Aj ja mám rada orchidey, ale tento druh som ešte nemala. Mala som asi 20 rôznych z odrody Orchidea Phalaenopsis, no dostali nejakú chorobu a jedna za druhou mi všetky vyhynuli. Teraz mám zase ďalšie dve nové. Bielu som dostala od synovej priateľky a žltú som si kúpila sama.
    Prajem ti pekný víkend! Daniela

    RăspundețiȘtergere
  14. Frumoasa surpriza. Sa iti traiasca orhideele!

    RăspundețiȘtergere
  15. Oooops, multe comentarii ! Se vede, ca plac orhideele.
    De obicei, raspund fiecaruia, dar de data asta, o sa ma iertati, ca ma adresez tuturor, din lipsa de timp ...
    Ma bucur, ca v-au placut ! Nu stiu eu multe despre orhidee, sa vedem cum se vor comporta. Sper, sa aibe viata cit mai lunga.
    Va multumesc si va urez un sfirsit de saptamina minunat !

    RăspundețiȘtergere
  16. Daniela, Phalenopsis mam aj ja jednu, ale teraz je bez kvety. Dufam ze tie nove orchidey budu zdrave a uvidime aj fotky.
    Pekny vikend !!!

    RăspundețiȘtergere
  17. Ce frumoase sunt!... Cele galbene îmi plac la nebunie!

    RăspundețiȘtergere
  18. Bucuros de cunoștință!
    Superbe flori și frumos fotografiate!

    RăspundețiȘtergere
  19. Dani, I send you some more seeds, didn't you received them?

    Ho, boy...

    You have so beautiful flowers!

    RăspundețiȘtergere
  20. Dani, your two new orchids are lovely! It is such a joy to have something flowering indoors in the autumn. I just discovered today that my cymbidium orchids which I grow outside have started to set flower stalks. Yippee!!! I hope to have some garden grown orchids to bring indoors for the holidays.
    Christina

    RăspundețiȘtergere
  21. Max, cea galbena, e ca un stol de fluturi. Si e plina de boboci.

    RăspundețiȘtergere
  22. Tu1074, ma bucur, ca iti plac pozele. Cea galbena n-a fost in lumina buna, dar tot frumoasa a iesit ... Multumesc !

    RăspundețiȘtergere
  23. Bia, the envelope arrived yesterday. Thank you, my dear friend.
    Hugs and kisses ! Have a wonderful weekend !

    RăspundețiȘtergere
  24. Christina, you are a great gardener. You have succeeded to make those orchids bloom. Wow ! I can't wait, to see pictures of those cymbidium in a few weeks.
    Have a beautiful weekend !!!

    RăspundețiȘtergere
  25. superbe! Orhideele sunt fluturi cu radacina :) câta minune daruieste natura!
    Sa ai weekend fain!

    RăspundețiȘtergere
  26. Multumesc, Carmen ! Sint spectaculoase. Avem aici, in Grecia, unele autohtone splendide, dar n-am reusit sa le fotografiez, inca ...
    Numai bine si zile frumoase la sfirsit de saptamina !

    RăspundețiȘtergere
  27. Oh, ce minunatii! nu stiu cum de am "sarit" postarea asta, abia acum am vazut-o, wow! sunt superbe! Cea galbena imi place foarte mult pentru florile mici si delicate, iar cea alba e ca un mister exotic. Sa te bucuri de ele, Dani!

    RăspundețiȘtergere
  28. Dana, fiecare e frumoasa in felul ei. Pe mine me atrage cea alba, imi place, sa ii privesc mijlocul de acuarela. Macar, de-as putea picta ceva atit de frumos ...

    RăspundețiȘtergere
  29. Superbe! Am ajuns si eu pe aici :) Sper ca le mai ai si sunt chiar mai frumoase.

    RăspundețiȘtergere