Wikiplayer

miercuri, 16 noiembrie 2011

Valuri inspumate







                                              Miercurea fara cuvinte

61 de comentarii:

  1. as putea sta ore în sir sa privesc cum se sparg valurile în stânci... Superbe fotografiile tale!

    RăspundețiȘtergere
  2. un albastru care fierbe...frumos surprinse valurile care se sparg de stanci...

    RăspundețiȘtergere
  3. hmmm mare agitata la mal:)! frumoase capturi...

    RăspundețiȘtergere
  4. Słyszę szum tych fal rozbijających się o skały. Kocham morze i dziękuję za te zdjęcia. Pozdrawiam

    RăspundețiȘtergere
  5. Uneori apa îi înebuneşte pe oameni.

    RăspundețiȘtergere
  6. Fotografiile tale sunt vii! Nu imi pot lua ochii de la ele.
    Sa ai o noapte linistita cu caldura in suflet!

    RăspundețiȘtergere
  7. In asemenea locuri, vad pe la Animal Planet, doar focile si pinguinii au curajul sa se avante.

    RăspundețiȘtergere
  8. Cu câtă tărie se lovesc valurile de stâncă și le macină cu fiecare izbitură !
    Îmi plac mult fotografiile postate!

    RăspundețiȘtergere
  9. Cata viata in imaginile tale! Bravooo pentru alegere! O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  10. Frumoase fotografii! Superbe culorile apei!
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  11. Superbe fotografii ! mi-e dor de mare :-)

    RăspundețiȘtergere
  12. Liviu, asa simt si eu, ma atrage, magnetic ...

    RăspundețiȘtergere
  13. Anastasia, in fata marii, ramii fara cuvinte ... Ma bucur, ca ti-au placut !

    RăspundețiȘtergere
  14. Carmen, e ca o hipnoza, cu atit mai mult, cind vezi genunea ce se casca la picioare ...

    RăspundețiȘtergere
  15. Si tu ai descris frumos imaginea, Pandhora, e un titlu inspirat ... da, fierbe si se invirtejeste ... si spuma deseneaza arabescuri pe pinza miscatoare ...

    RăspundețiȘtergere
  16. Geanina, multumesc ! Tu apa dulce, eu apa sarata ...

    RăspundețiȘtergere
  17. Giga, tu ai fost la munte, eu la mare ... Ma bucur, ca ti-au placut fotografiile. Te imbratisez !
    Pozdrawiam !

    RăspundețiȘtergere
  18. Abbilbal, se poate si asta, apa e atotputernica ....

    RăspundețiȘtergere
  19. Tu26dor, ai dreptate, pina si in fotografii se simte zbuciumul apei ... Multumesc, pentru cuvintele frumoase !
    O zi minunata, in orasul tau frumos !

    RăspundețiȘtergere
  20. Si cei pasionati de fotografie, Costin !

    RăspundețiȘtergere
  21. tu1074, acolo chiar ca sint niste stinci macinate, e o roca moale si marea isi lasa amprenta viguroasa ... Multumesc !

    RăspundețiȘtergere
  22. Bună DANI!
    Wow ce valuri frumoase!
    O zi reușită îți doresc!
    Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  23. Aniela, nu degeaba, se spune, ca apa e viata. Multumesc !
    Numai bine !

    RăspundețiȘtergere
  24. Melly, sintem inconjurati de albastru ... Iti multumesc, de vizita, ma bucur, ca ti-au placut valurile.
    O zi buna si luminoasa !

    RăspundețiȘtergere
  25. Annamaria, marea e departe de tine ... dar, poti incepe, sa faci planuri pentru la vara. E asa de bine, sa ai ceva la orizont ...

    P.S. - ieri am pus leandrii cei noi in glastre. Au sosit din Franta in timp record.

    RăspundețiȘtergere
  26. Sigrid, e ca si cum ti-ar vorbi si te-ar chema cu voce de sirena ...

    RăspundețiȘtergere
  27. Elena, multumesc ! Chiar si furioase, valurile-s frumoase ...
    Numai bine si o imbratisare !

    RăspundețiȘtergere
  28. Ce imagini superbe! Numai ce le privesc şi parcă aud sunetul valurilor ce se sparg de ţărm...
    O zi frumoasă, Dani! E tare frumos aici la tine! :-)

    RăspundețiȘtergere
  29. Alex, ma simt magulita. Incerc, sa pastrez echilibrul intre nebunia cotidianului si linistea de-aici ...
    Numai bine !

    RăspundețiȘtergere
  30. ah, iar mi-am amintit de vara! credeam ca am uitat-o! parca-i simt si mirosul sarat, incarcat de stropi fini! superbe imagini!

    RăspundețiȘtergere
  31. ce superb...iubesc apa...baltile , lacurile , marea...orice apitica ...sunt zodie de pamant...cica asta ar fi explicatia !

    RăspundețiȘtergere
  32. Krásne fotografie mora. Už dva roky som pri mori nebola a veľmi mi more chýba. Ďakujem, že som mohla byť prostredníctvom tvojich fotografií tam, kde to milujem. Daniela z Bratislavy

    RăspundețiȘtergere
  33. Ce culoare frumoasă poate să aibă marea... Ce albastru deosebit! Chiar dacă e la mal şi chiar dacă sunt valuri...
    Nu ştiu, parcă e... altfel!

    RăspundețiȘtergere
  34. spuma-i ca o panza de paianjen

    RăspundețiȘtergere
  35. Red, se poate sa uiti ? Nu te las eu.
    Ma bucur, ca ti-am 'sarat' obrazul cu stropi de mare ...

    RăspundețiȘtergere
  36. Coco, eu ma incadrez la zodiile de aer, da relatie cu apa, e identica ... ma atrage irezistibil ...

    RăspundețiȘtergere
  37. Daniela, vitaj !!!
    Velmej sa tesim !!! More je nekonecna laska ...
    Dakujem za virtualnu navstevu. Dovidenia !

    RăspundețiȘtergere
  38. E altfel,Max, fiindca acolo, marea spala tarmurile Lefkadei, Insula Alba, si apa se coloreaza ca si cerneala, in care picura lapte. Mai ales, cind e agitata, are nuanta asta laptoasa.
    Cum vezi tu diferentele !

    RăspundețiȘtergere
  39. Cypy, o comparatie reusita ... daca ma gindesc bine, exista si paianjeni de apa.

    RăspundețiȘtergere
  40. Cristi, multumesc ! O zi frumoasa, in continuare !

    RăspundețiȘtergere
  41. e vara la tine in fotografie...

    RăspundețiȘtergere
  42. Vara spre toamna, la sfirsit de septembrie, Zazuza. O zi vintoasa ...
    Ma bucur, ca ai venit in vizita. Toate bune ?

    RăspundețiȘtergere
  43. Poza este minunata, ce altceva as putea sa spun?:)

    RăspundețiȘtergere
  44. Lavi, nu-i nevoie de mai mult ! Merci !

    RăspundețiȘtergere
  45. In gradina ta se intinde marea :) ?Sau e aproape de casa? Frumoase imaginile, ai surprins culoarea marii tulburata de valuri.

    RăspundețiȘtergere
  46. E cam la jumatate de ora de drum cu masina, Mihaela. Dar zilnic, trec la doi pasi de ea, in drum spre birou. Cind bate vintul tare si se ridica valurile peste parapet, imi uda parbrizul. E foarte prezenta in viata noastra ... dar in gradina, n-a intrat, inca. Daca e sa ne luam dupa prognoza cu incalzirea planetei, etc. etc., in citeva zeci de ani gradina mea va fi in mare ... la propriu.

    RăspundețiȘtergere
  47. Potešilo ma privítanie v mojom jazyku. Aj ja som rada, že si navštívila môj blog. Dovidenia!

    RăspundețiȘtergere
  48. Daniela, je to aj moj jazyk, moja mama je slovacka, ja to vsetko rozumiem, ale pisat je ni lahko ... To je moja radost, ze sme sa virtualne stretli !

    RăspundețiȘtergere
  49. privind fotografiile, auzeam si valurile cum se sparg de stanci; cand a inceput sa se auda si pianul, mi-am amintit ca am castile la urechi

    RăspundețiȘtergere
  50. Simbolul marii a fost întotdeauna legat de miscare, de o dinamica ce în esenta reprezinta viata, dar si de misterul adâncurilor, de lumea nevazuta, de închipuirile fabuloase.

    RăspundețiȘtergere
  51. Superbe imagini!
    Mi-am hranit sufletul si inima , multam frumos !

    RăspundețiȘtergere
  52. Adriana, ma bucur, ca am reusit sa creez iluzia, chiar si pentru citeva clipe ... Multumesc !

    RăspundețiȘtergere
  53. Iulisa, Sorin, multumesc de vizita ! Apreciez, ca treceti pe aici des. Numai bine si o zi frumoasa !

    RăspundețiȘtergere
  54. As privi la nesfarsit valurile inspumate izbindu-se de mal.Pur si simplu ma vrajesc.Ma relaxez de fiecare data cand vin la tine.O seara buna iti doresc.

    RăspundețiȘtergere
  55. Dia Mar, asa si trebuie, sa te relaxezi. Ma bucur, draga mea ! Noapte buna !

    RăspundețiȘtergere