Wikiplayer

duminică, 6 noiembrie 2011

Peter Pan, in prag de seara

   In parcul Kensington, intr-o padurice de mesteceni, inconjurata de zine si mici vietuitoare, se inalta o mica silueta de bronz, in amintirea copilului ce nu vroia sa creasca ...




    Am citit cartea tirziu, cind copii au ajuns la virsta lui Peter Pan si mi-am dorit sa zbor si eu in Tara de Nicaieri, in insula cu cele mai frumoase culori, cu stinci in culoarea coralilor si paduri inflorite ...



    Praf de zine n-am gasit. Mi-am facut gradina si fredonez citeodata cintecul lui Wendy :
                                 
                              "  I wish I had a darling house 
                                      The littlest ever seen,                                        

                                      With funny little red walls 
                                      And roof of mossy green. "   
             
                                              Life in pictures   

58 de comentarii:

  1. a treia fotografie este minunată!
    duminică plăcută!

    RăspundețiȘtergere
  2. Anastasia, a fost ultima fotografie a zilei ... cu bateriile aparatului aproape descarcate, dar a fost, sa iasa bine ...
    O zi frumoasa !

    RăspundețiȘtergere
  3. Este o veveriă în fotografia a doua!
    Și mie a treia îmi place cel mai mult !

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, Sergiu, e o veverita. Vorbeste cu o zina.
    Erau si in parc o multime de veverite gri.
    De obicei, pun poza favorita la sfirsit ...

    RăspundețiȘtergere
  5. Corect, ultima este cea mai reusita. Unghiul de fotografiere, ii da putere statuii.

    RăspundețiȘtergere
  6. Fotografiile sunt intr-adevar foarte reusite. Si te pricepi sa inspiri un sentiment asa...foarte frumos.

    RăspundețiȘtergere
  7. SUNT O ALINARE A SUFLETULUI!PRIVINDU-LE TE INTORCI IN TRECUT ,IN COPILARIE ,IN PARADISUL PIERDUT,IN ORICE CLIPA MAGICA DE CARE ITI AMINTESTI CU NOSTALGIE ,,,VISAND LA A FOST ODATA...

    RăspundețiȘtergere
  8. A treia imagine e bijuteria coroanei ...
    Povestea ei în povestea postării e cu atât mai semnificativă!

    RăspundețiȘtergere
  9. O bucatica din copilaria noastra , frumos. O duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere
  10. ce frumos ai scris...imaginile sunt deosebite...mai ales ultima...

    RăspundețiȘtergere
  11. Costin, eu ma comport instinctiv, macar, daca stiam mai multa teorie ...Multumesc !

    RăspundețiȘtergere
  12. Iulisa, ma faci sa incep ziua cu un zimbet si cu multa incredere. Multumesc pentru cuvintele frumoase !!!

    RăspundețiȘtergere
  13. Sorin, cred, ca e o poveste, pe care trebuie, sa o stie toti copii ... dar apartine tuturor virstelor, toti am trait in lumea fermecata, chiar si cei ce am citit povestea tirziu ...
    Multumesc !

    RăspundețiȘtergere
  14. Doru, iti multumesc !
    Imi amintesc atit de multe privind o fotografie ... e memoria mea auxiliara.
    Bijuteriile coroanei nu le-am vazut, am preferat, sa cutreier parcurile Londrei .

    RăspundețiȘtergere
  15. Cris-Mary, e bine, sa nu uitam povestile. O zi frumoasa !

    RăspundețiȘtergere
  16. Pandhora, ma bucur, ca ti-a placut Peter Pan. E unul din personajele mele favorite. Multumesc !

    RăspundețiȘtergere
  17. frumos articol ... o duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  18. imaginile sunt frumoase si tu ai scris exceptional:) o zi faina!

    RăspundețiȘtergere
  19. Witaj Dani... drugie zdjęcie fantastyczne.
    Pozdrawiam... Gabi :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Şi eu am citit ceva mai târziu cartea, după ce văzusem o ecranizare la televizor.
    Frumos articol! Unde eşti tu, copilărie...

    RăspundețiȘtergere
  21. Andreea Elena, ma bucur, ca treci pe-aici. Multumesc !

    RăspundețiȘtergere
  22. Geanina, o duminica frumoasa, cit a mai ramas din ea ...
    Multumesc ! Ma emotionezi ...

    RăspundețiȘtergere
  23. Gabi, dziekuje ! Glad you like them . Pozdrawiam !

    RăspundețiȘtergere
  24. Max, asa am ajuns si eu la carte, vazind ultima ecranizare impreuna cu baiatul cel mare. Nu stiu, care din noi, a fost mai incintat ...

    RăspundețiȘtergere
  25. Bună DANI!
    Superbă postare ca de altfel și pozele!
    Duminică plăcută să ai!
    Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  26. Elena, multumesc !!! Seara frumoasa !!!

    RăspundețiȘtergere
  27. Wow I can feel some magic there! Enchanted.

    RăspundețiȘtergere
  28. minunata poveste ...imi plac..inca..ieri am vazut un film pentru copii care m-a incantat...aventurile lui Tintin !

    RăspundețiȘtergere
  29. Hello, Malay-Kadazan girl
    Glad to know you ! Welcome ! Hope, you will like my garden. Greetings !!!

    RăspundețiȘtergere
  30. Coco, filmul cu Tintin e pe lista dorintelor, o sa mergem la cinema cu copii, sa il vedem. De-abia astept ! Avem aproape toata colectia de comicsuri si seria de desene animate ...

    RăspundețiȘtergere
  31. Love your gorgeous pics!...Have a great week ahead!

    RăspundețiȘtergere
  32. Hi, Heidi !
    Thank you, for visiting . You are so kind, my friend .
    Have a beautiful week !!!

    RăspundețiȘtergere
  33. Hey Dani,
    Beautiful pictures your showing. I took my new post from the net. I did't think about the lyrics.
    Just wanted to share my memories when I was active as a singer. Thanks for saving me.
    gr. marijke

    RăspundețiȘtergere
  34. Eu de obicei am sonorul oprit la calculator, dar acum am dat mai tare ca ma gandeam ca o sa aud cantecelul de care scriai, dar nu e. Eu n-am vazut filmul si nu stiu cantecelul :).

    RăspundețiȘtergere
  35. Sunt articole de-ale tale care sunt ca un balsam pentru suflet in unele zile mohorate.Dani, ce bine ca existi si eu stiu ca tu esti acolo!o imbratisare calda si stransa

    RăspundețiȘtergere
  36. Marijke, I would looove to hear you singing ! Thanks, for stopping by.
    Greetings, my dear !!!

    RăspundețiȘtergere
  37. Fondul sonor nu l-am schimbat, Mihaela. Cartea e foarte frumoasa, as pune-o linga " Alice in Tara Minunilor " ...

    RăspundețiȘtergere
  38. Szqwer, in curind, piticul tau o sa fie destul de mare pentru povestea asta. Ultimul film cu Peter Pan e uimitor de frumos, sint sigura, ca o sa-i placa. Pirati si indieni si copii pierduti ... si vorbe intelepte, pe intelesul celor mici.
    Iti multumesc, pentru mesajul calduros. Ma bucur, ca simti asa !
    Te imbratisez !!!

    RăspundețiȘtergere
  39. ma simt bine, poate muzica, poate fotografiile calde, viziuni stralucind discret in noapte, ca o poveste spusa cu glas soptit.
    multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  40. Red, placerea e a mea ! Eu iti multumesc !

    RăspundețiȘtergere
  41. Ca de obicei, foarte frumos:)! O seara cat mai placuta iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  42. Inca imi doresc sa zbor spre Tara de Nicaieri,mai ales ca pozele parca ma poarta acolo.

    RăspundețiȘtergere
  43. Greu de gasit praf de zina ... Fetita Junglei, ma bucur, ca ai trecut pe la mine !

    RăspundețiȘtergere
  44. eu am citit cartea destul de tarziu, si tot m-a impresionat :). minunate fotografii, ca de fiecare data!

    RăspundețiȘtergere
  45. Zazuza, asa si eu, am descoperit cartea impreuna cu baietii mei ... Ma bucur, ca ti-au placut pozele !

    RăspundețiȘtergere
  46. DiaMar, multumesc ! Numai bine, draga mea !

    RăspundețiȘtergere
  47. Lavi, ma bucur ! E o carte fantastica ...

    RăspundețiȘtergere
  48. Piotruś Pan - czytało się, a teraz podziwiam jego piękny pomnik na trzecim zdjęciu.
    (Jest mi bardzo, bardzo przykro i smutno, że mnie opuściłaś :-((( ). Pozdrawiam ciepło

    RăspundețiȘtergere
  49. Giga, my dear, are you sad, because Peter Pan is leaving us ? Kisses and hugs !!!

    RăspundețiȘtergere
  50. Jestem smutna i to bardzo, bo już nie jesteś moim stałym obserwatorem. Wypisałaś się :-(((. Widocznie taka była Twoja wola i muszę to uszanować. Pozdrawiam ciepło

    RăspundețiȘtergere
  51. It must be some mistake, Giga. I will sign again !!!

    RăspundețiȘtergere
  52. Oczywiście, że możesz, jeśli tego chcesz :-). Pozdrawiam

    RăspundețiȘtergere
  53. Rzeczywiście znowu jest !!! Nie wiem co to się działo, że Cię jakiś czas nie było. Przepraszam, że myślałam, że mnie zostawiłaś :-))). Pozdrawiam

    RăspundețiȘtergere
  54. Giga, my friend, all's well that ends well !!!
    Pozdrawiam serdeczne .

    RăspundețiȘtergere