Wikiplayer

miercuri, 8 iunie 2011

Albi si parfumati

  In dreapta si in stinga intrarii, cresc doua tufe albe si parfumate - trandafirul de mosc persian sau Rosa moschata nastarana sau, mai simplu, Nastarana. Infloreste tot timpul , pina toamna tirziu si e vesnic verde. Bobocii sint roz pal si, cind se deschide, isi arata staminele galbene.









    In alt colt al gradinii, o alta minune alba si parfumata - un catarator cu flori simple in buchete, foarte iubit de albine - " Jasmine Rose ". 










18 comentarii:

  1. Si primul e frumos, dar al doilea e de vis. Cum miroase? E remontant?

    RăspundețiȘtergere
  2. Oooooofffff, nu mai suport, sunt prea frumosi!!!!
    Vreau si eu butaaaaaasi! Cand vii in Romania? (poate ai uitat-o cumva :))
    Acum serios, pune cativa butasi la inradacinat, asa, ca nu se stie....

    RăspundețiȘtergere
  3. Corina, miroase dulce. Aduce putin a iasomie, miere ... Nu e remontant. Infloreste o data si bine. Dar, face macese mici si bordo si e frumos si iarna. Anul asta, ca a fost mai cald, a avut boboci, ce se deschideau incet, incet din Ianuarie.

    RăspundețiȘtergere
  4. Vasi, nu uit. Aduc eu butasi, dar nu in glastra, ii pun in frigider si, in Romania, ii fac pachet si ti-i timit. Doar daca, vrei, sa ne intilnim in Timisoara ?

    RăspundețiȘtergere
  5. In Timisoara am baiatul student la Arte plastice,fotografie :))Super! Dar nu stiu metoda cu frigiderul.....

    RăspundețiȘtergere
  6. Am citit eu undeva asta cu Timisoara, de aia am propus varianta asta. Cu frigiderul ,e simplu, butasii stau la racoare, inveliti cu ceva umed, ca sa nu se deshidrateze pe drum...In mai putin de o zi sint in Romania, ii pun in pamint si ti-i aduc la Timisoara.

    RăspundețiȘtergere
  7. Of,cat stai,baiatul meu e acasa si vine in Timisoara sambata ?

    RăspundețiȘtergere
  8. Cind o sa stiu data calatoriei, iti trimit un mesaj sau un comentariu pe blog. O sa se rezolve !

    RăspundețiȘtergere
  9. In fiecare zi gasesc alti trandafiri pe blog.Ma uimesti cu frumusetea lor,cand au crescut asa de mari?Te astept sa-ti arat si florile mele.

    RăspundețiȘtergere
  10. Beautiful! Thank you for such wonderful pictures. Nastarana is well-known here, but I have never seen Jasmin-Rose before. I grow one of the simple musks too, a found rose called "Secret Garden Musk Climber". I love the fragrance.

    RăspundețiȘtergere
  11. Ok, astept cu nerabdare. Si asa m-am uitat la pozele din articolul acesta de, ma mir, cum nu s-au uscat :))
    Dar astia cataratori Jasmin Rose, au mai multe infloriri sau numai una?

    RăspundețiȘtergere
  12. Mami, au crescut ! Tu nu i-ai vazut de mult...In iulie, cind vin eu, o sa fie trecut primul val la trandafirii tai, dar stiu, ca o sa vad dalii splendide...

    RăspundețiȘtergere
  13. Masha, thank you ! I am truly, very happy, that you like my roses !
    "Secret Garden Musk Climber" - what a beautiful, romantic name...I will search for photos in your blog.
    " Jasmin Rose " is a found rose too ( somewhere in Germany ). I think, only Schultheis have this rose in his nursery.

    RăspundețiȘtergere
  14. Vasi, infloreste o singura data. Asta e pretul unui trandafir de genul asta... Dar, e frumos si iarna ( daca te uiti mai sus, o sa vezi, ca i-am raspuns si Corinei, care mi-a pus aceeasi intrebare ),fiindca, face macese .

    RăspundețiȘtergere
  15. Ma imbolnavesti de-a dreptul :) in sensul bun :)
    Primul parca seamana cu al meu ala alb.Al doilea e un vis
    Off

    RăspundețiȘtergere
  16. Asa o sa fie si gradina ta in vreo doi ani, Victoria !

    RăspundețiȘtergere
  17. I just love to photograph white flowers, and you have done this so beautifully here Dani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lisa, thank's for your appreciation !!! Coming from a photographer like you, it makes me very happy.

      Ștergere