Wikiplayer

miercuri, 15 iunie 2011

Flori de vara

  Trandafirii s-au trecut, e timpul sa intre in repausul de vara. Mai am inflorita o Rosa multiflora, in umbra unui trandafir agatator.
  Frunzele lalelelor si ale narciselor s-au uscat. Am inceput, sa curat straturile de frunze si flori ofilite si, la unele, chiar sa adun seminte.
  Dar regina noptii, garofitele de Rusalii, ornithogalum, crinii si tufa enorma de margarete inca mai sint in floare si ma bucura cu florile lor luminoase. Lamiita se catara tot mai sus, in curind o sa devina un zid verde si inflorit.

























12 comentarii:

  1. Acum gradina ta seamana cu a mea,i-mi place ca dai atentie tuturor florilor.Ti-am spus de acea am atitea flori ,ca nu pot sa renunt la nici una.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mama, cum sa nu semene cu gradina ta, daca semintele le am de la tine !

    RăspundețiȘtergere
  3. Toate florile sunt frumoase, dar eu am o slabiciune pentru regina noptii. Arata minunat seara si miroase superb. Imi aduce aminte de copilaria mea, bunica avea foarte multa plantata chiar sub geamul de la dormitor si langa bolta de vie unde era masa.

    RăspundețiȘtergere
  4. Flordel, si mie imi place regina noptii. Si sint fericita, ca se seamana singura in gradina. Unele plante vad, ca rasar an de an in acelasi loc. Parca ar fi perene.Semintele sint din gradina parinteasca si s-au adaptat de minune la clima de aici.

    RăspundețiȘtergere
  5. Doamne cat sunt de frumoase si delicate ! mi-as dori taare mult sa am un loc ca al tau unde sa ma bucur in nestire de natura ! minunat !

    RăspundețiȘtergere
  6. Antonina, chiar si intr-un balcon poti face o mica gradina. Daca iti place verdele, incepe cu ceva plante aromatice, pe care le poti folosi la retetele tale extraordinare.
    Ani de zile am avut doar plante in ghivece...De la iasomie pina la patrunjel.Era mai putin de lucru !
    Multumesc de vizita si, ma bucur, ca iti place gradina !

    RăspundețiȘtergere
  7. Your summer flowers look wonderfully cool and beautiful. Is that Japanese Honeysuckle? One of my favorite fragrances..

    RăspundețiȘtergere
  8. It is a Japanese Honeysuckle from my mothers garden, Sweetbay . Very fragrant . It reminds my of my childhood...

    RăspundețiȘtergere
  9. Uau, numai parfumuri pe acolo, imi dau seama cum miroase pe caldura asta, minunat.Iar seara regina noptii, o floare pe care o pun si eu mereu, mi-e tare de ajutor.

    RăspundețiȘtergere
  10. Regina noptii e grozava, numele i se potriveste de minune ... E protagonista serilor de vara. Si, ce am observat, e ca, nu dispare in anul urmator, iese din aceeasi radacina. Poate, fiindca iarna e foarte blinda ...

    RăspundețiȘtergere