Wikiplayer

luni, 20 iunie 2011

O gradina insorita

   E gradina hotelului din ultima escapada - o gradina cu plante iubitoare de soare, colorata si vesela. Straturi fara prea multe pretentii. Leandrii stufosi pe marginea aleilor, muscate si lantane in toate nuantele, aloe, agapanthus si niste floricele galbene si infoiate, ce se grabeau sa infloreasca - in fiecare dimineata, parca erau mai multe ... 
   Si, cum nu ma pot abtine, mi-am adunat seminte de garofite.  Daca vor rasari , o sa am o amintire vie a zilelor petrecute acolo.  Soare, murmurul marii , vocile galagioase ale pasarilor cuibarite in tufele de leandrii si zumzetul ametitor al sutelor de carabusi in amurg.



















12 comentarii:

  1. Seamana incredibil de mult cu Aristoteles de la baza piciorului Athos din Halkidiki. Dar cum acolo toate seamana datorita leandrilor...Toate bune si spor

    RăspundețiȘtergere
  2. Incantator! Ma bucur pentru tine, dar zi-ne si noua unde si cum, caci cine stie!

    RăspundețiȘtergere
  3. Asa-i, Adinuca, toate hotelurile astea mici seamana atit de mult - albe, cu casutele inconjurate de leandrii si cu muscate in gradina. O masuta pe veranda la umbra si prosoapele uscindu-se la soare...Multumesc de urari ! Si tie, spor la treburi, in gradina si peste tot !

    RăspundețiȘtergere
  4. Constantine, e in sud - vestul Peloponezului, aproape de Pylos, un hotel de familie, simplu dar curat. Se cheama " Navarone ". Nu e ceva grozav, dar noi am fost multumiti, pentru trei nopti, cit am stat. E liniste, se aude marea, am gasit si o taverna simpatica la doi pasi... Am platit 70 de euro pe noapte, cu micul dejun.

    RăspundețiȘtergere
  5. Este foarte frumos,i_mi plac plantele mediteraniene si marea....Va doresc si pe viitor sa aveti parte de asemenea escapade!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Mama, e aceeasi excursie de acum o saptamina si ceva, dar am pus pozele cu gradina hotelului in alt post.

    RăspundețiȘtergere
  7. What a lovely hotel garden! I really like the mass planting of the oleanders! Your photo of the colorful flowers and the columns is very lovely!
    Christina

    RăspundețiȘtergere
  8. Thank you, Christina ! Oleanders are everywhere in Greece ... The photo with the columns is my favorite too !

    RăspundețiȘtergere
  9. Leandrii sunt de vis ,ma rog si restul dar cum eu sunt nebuna cu leandrii .......

    RăspundețiȘtergere
  10. Annamaria, daca stiam de tine, faceam mai multe poze ... Interesant, ca nimeni nu stie nimic de soiuri de leandri pe aici . Trebuie, sa aprofundez problema !

    RăspundețiȘtergere
  11. Dani, tá prvá fotografia je presne to, kvôli čomu sa do Grécka ešte musím vrátiť. Už som tam nebola dávno, naposledy v roku 2005. Kvitnúce oleandre a modrá farba mora, nádhera! Samozrejme, že sa mi páčia aj ostatné fotografie. Kvetov nie je nikdy dosť :-)

    RăspundețiȘtergere