Wikiplayer

marți, 28 iunie 2011

Din nou, clematite

   Au inflorit a doua oara,  " Dr. Ruppel " si " Jackmanii ".  " The President " nu se mai vede deloc printre lastarii enormi ai trandafirului invecinat ( inca ma lupt, sa il leg cumva pe pergola ).  Clematita alba a inflorit si ea de doua ori, dar a fost cea mai precoce si acum, are numai pamatufuri de seminte.
  







29 de comentarii:

  1. aaa...o stiu...foarte frumoasaaa..o are o prietena de-a mea...cea mov...sau cel putin asa cred...http://krmenslife.blogspot.com/2011/06/rasfat-culinar.html ...cred ca cele mov sunt...superrr..

    RăspundețiȘtergere
  2. si ..sper sa poti intra acum...cred ca am facut eu ..p-acolo ...cate ceva...rele..in setari...:):)

    RăspundețiȘtergere
  3. Spectaculoase clematitele astea! Si niciodata nu-s destule in gradina.

    RăspundețiȘtergere
  4. Dani, I just love your clematis! It is amazing that they flower so prolifically for the second time for you. I have to get at least one clematis for myself. Thanks for this great post!
    Christina

    RăspundețiȘtergere
  5. E festivalul clematitelor acolo la tine. Cum sa spui care-i mai frumoasa, fara sa o superi pe cealalta? :) Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  6. Coco, seamana cu clematita mea, s-ar putea sa fie aceeasi planta, cea mov am adus-o din Romania .
    S-a remediat si problema blogului tau. Bravo, ai rezolvat totul foarte rapid !

    RăspundețiȘtergere
  7. Alex, iti dai seama, ca deja programez, ce sa imi comand pentru la toamna. Vreau una albastru deschis, ca a ta. Deocamdata, fac liste de preferinte !

    RăspundețiȘtergere
  8. Christina, they flower even better the second time. Glad I make you think, to plant a clematis.

    RăspundețiȘtergere
  9. Constantine, nu sint toate la fel de frumoase. Cel putin, la a doua inflorire, numai astea doua din pozele de mai sus arata bine, mai ales " Dr. Ruppel ". Dar, o sa mai experimentez...Cu clematitele, am asa o mica obsesie.

    RăspundețiȘtergere
  10. Wow, your clematis is absolutely gorgeous! Thank you for the wonderful pictures.

    RăspundețiȘtergere
  11. Masha, thank you, for passing by ! I am glad, you like it !

    RăspundețiȘtergere
  12. Oh, gorgeous Clematis! I love that deep bright rosy color!

    RăspundețiȘtergere
  13. Yes, Sweetbay, a very strong color. First time, that she is blooming so nicely .

    RăspundețiȘtergere
  14. Thank you, Essi ! Welcome, in my virtual home !

    RăspundețiȘtergere
  15. Hi Dani, This clematis is so pretty. I also love the poppy in the previous post.

    RăspundețiȘtergere
  16. Hi, Jennifer ! Glad you like them . I have only few flowers in my garden now ...

    RăspundețiȘtergere
  17. Buna, Andreea ! Sa stii, ca sint foarte usor de cultivat. Te tenteaza ?

    RăspundețiȘtergere
  18. Buongiorno mia cara amica,sai Dani,la clematide viola mi ha sempre attratta per il suo grande fascino, dona un alone di mistero......E' bellissima! Baci Luci@

    RăspundețiȘtergere
  19. Buongiorno, Lucia ! Grazie, per le sue gentili parole !

    RăspundețiȘtergere
  20. Sunt splendide clematitele tale ,eu am momentat numai doua culori inflorite.cea de care ti-am spus are numai doi boboci si astept sa vad daca va fi culoarea pe care am vazut-o in revista.

    RăspundețiȘtergere
  21. Ale Ci pięknie kwitną clematisy, aż zazdroszczę. Moje chyba nigdy tak nie będą wyglądać, a marzy mi się to. Pozdrawiam ciepło

    RăspundețiȘtergere
  22. Poate le vad si eu inflorite, mama .

    RăspundețiȘtergere
  23. Giga, o sa infloreasca si clematitele tale. Poate, nu sint plantate in locul potrivit sau sint inca prea tinere. Anul trecut, nici eu n-am avut parte de asa un spectacol. Multe salutari !

    RăspundețiȘtergere
  24. Frumoase clematitele, culorile superbe. Ai remarcat ca dupa ce trece floare raman staminele ca un fel de puf? imi place ce forma interesanta au. Imi scriai ca ai incercat Monarda, stiu ca sunt fitzoase la umiditate si apa, imediat se umplu de fainare si de aceea multi gradinari renunta. Este prima incercare, sper sa reziste, pentru ca deja au frunzele atinse. Le ud doar la baza si am grija sa nu las apa pe frunze sau flori. Merita efortul.
    Dani, ai o frumusete de gradina!

    RăspundețiȘtergere
  25. Da, si mie imi plac pamatufurile clematitelor. Stii, ca se inmultesc si prin seminte ? Ma bate gindul, sa fac o incercare ...
    De Monarda, stiu, ca e dificila. Am primit doua radacini de la mama Ar trebui, sa le plantez chiar astazi. Sper, sa le mearga bine ...
    Sa stii, ca nu arata prea bine gradina in perioada asta, cam toate plantele se chinuie din cauza caldurii. Dar fotografiile arata selectiv, numai ce e mai frumos ...

    RăspundețiȘtergere
  26. Uite clematite nu am!
    aaa, nu ti-am spus inca, dar am si eu un "pui" de gradina. Nu l-am facut vedeta ( pe el, "puiul de gradina") pt. ca nu prea am timp de haladuit pe net, dar poate ma hotarasc.
    Cititorul de noapte :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anul trecut nu le-a mers bine clematitelor ... am pierdut doua dintre ele. Nu prea cresc bine in zona noastra, dar o sa incerc si cu alte soiuri, am citit despre Cl. viticella ca rezista mai bine in climatul cald.
      Ma intrebam daca ai gradina :) Poate te hotarasti sa o faci totusi vedeta, mie tare-mi place sa trag cu ochiul in gradinile altora :)
      Buna dimineata !

      Ștergere