Wikiplayer

duminică, 5 iunie 2011

Awakening

    Inca mai am trandafiri infloriti.  Pe peretele nordic al casei,  intr-un loc mai umbros, am plantat acum trei ani un trandafir agatator - "Awakening " sau " Probuzeni " .  Intirzie sa infloreasca, dar ma bucura cu  flori o perioada mare de timp.  E un sport al lui " New Dawn"  cu origini in fosta Cehoslovacie. Viguros cu crestere rapida.  Nu i-au placut ploile din ultima vreme, care au afectat inflorirea multor boboci. 




  Linga el, e un alt trandafir agatator, cu flori roz in buchete, anonim. Imi seamana a fi o specie botanica. O sa revin la el, intr-un alt post .
  Pe linga "Awakening " am semanat degetei albi, roz si mov. Se potrivesc de minune cu rozul pastelat al trandafirului. 




    Mai e impletita pe acolo pe undeva , si o clematita alba careia i se vad doar pamatufurile semintelor.


  Si, in final,  floarea batuta a lui  " Awakening ", roz sidefat, cu petale transparente ...




14 comentarii:

  1. Dani, your 'Awakening' rose looks absolutely gorgeous! Pastel pink roses are my favorites, so this one is right up to my alley. I also like that you combined 'Awakening' with foxgloves a lot. Roses and foxgloves are making such a romantic planting pair. Thanks for the lovely post!
    Christina

    RăspundețiȘtergere
  2. Christina,thank you !
    This rose likes a little shadow and the foxgloves too . And, it seems such a good color matching...

    RăspundețiȘtergere
  3. Alexandra, mi-am batut eu mult capul, ce sa-ti trimit ! Zarurile au fost aruncate ...

    RăspundețiȘtergere
  4. Beautiful! Awakening is such a beautiful rose. Yours looks great with foxgloves. The other rose is really pretty too, I am sorry you don't know what it is.

    RăspundețiȘtergere
  5. Masha, thank you for visiting ! The pink rose is a great one too...no name, but a lot of blooms.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ai reusit sa faci din gradina ta un colt de rai!

    RăspundețiȘtergere
  7. Un peisaj splendid.. un colt de rai, cum bine zice gradinaritdupaureche ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. Dana, nu arata toate coltisoarele frumoase concomitent, dar incerc sa existe mereu ceva inflorit. Luna viitoare, o sa postez foto din arhiva, cind o sa fie numai rosiile in gradina...

    RăspundețiȘtergere
  9. Antonina, bine ai venit ! Ai un blog fooooarte apetisant, o sa te vizitez des pentru inspiratie.
    Ma bucur, ca iti plac florile mele. Si, multumesc de laude !

    RăspundețiȘtergere
  10. Awakening is so beautiful, more beautiful than New Dawn I think. I love the fullness of the flowers. And so perfect with the foxglove!

    RăspundețiȘtergere
  11. Sweetbay,I think too, that she is more beautiful than New Dawn...thank you, for your kind words !

    RăspundețiȘtergere
  12. I-mi plac toate florile, dar felul cum le fotografiez si le expui este o arta.Ma bucur pentru tine.

    RăspundețiȘtergere
  13. Mami, trandafirul asta seamana cu unul, pe care il avea bunica in curte, in fata pridvorului...

    RăspundețiȘtergere