Wikiplayer

vineri, 10 iunie 2011

Trandafiri de Iunie

 Galben - portocaliu si roz - portocaliu. Primul cumparat ca agatator, s-a dovedit a fi doar o tufa inalta. Al doilea e un trandafir cu flori in buchete si e o splendoare in al treilea  an de cind l-am plantat.  Arata foarte bine impreuna, cu garofitele de Rusalii multicolore la picioarele tufelor si cu regina - noptii in apropiere.
   





















31 de comentarii:

  1. Tufa mare roz-portocaliu este Augusta Luise Tantau. Asta cred eu. Antal sa confirme c-o are si-o stie mai bine. Eu de abia am plantat-o acum 1 luna.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma gindeam si eu, am vazut-o si la el pe blog, dar nu stiu, daca are florile in buchete ... E un trandafir cumparat la Praktiker si, tot ce scria pe eticheta, era " Romantica Rose ".

    RăspundețiȘtergere
  3. Pare Augusta sau Aquarell , amandoi sant de Tantau si seamana foarte bine . Ma incurca putin culoarea , Augusta se deschide la soare destul de mult , cel putin la mine este un roz mai deschis . Sau i-a turnat Dani suc rosu la radacina :) Cred totusi ca e Augusta , Aquarell e mai golas in centrul florii . Ciudata intensitatea culorii .

    Dani , Augusta Luise este un teahibrid . Si da , are cate 3-5 flori per inflorescenta , lucru normal la teahibrizi , nu te gandi ca TH fac doar o floare/tija si atat .

    RăspundețiȘtergere
  4. De aia m-am abtinut, sa spun, ca e Augusta. Fiindca e TH si, mi se parea, ca floarea e ca la o floribunda. Culoarea e mai deschisa uneori, dar anul asta toti trandafirii mei sint viu colorati. Zau ,daca ma duce capul, de ce ... In zilele alea,cind era inflorita si am pozat-o, n-a fost mult soare.
    Multumesc, Antal !

    RăspundețiȘtergere
  5. Urmaresc postarile tale si observ cu incantare multe flori pe care le avem si noi in gradina :)
    De ex in prima poza, chiar in stanga se vede o planta ale carei flori au trecut deja. Nu stiu cum se numeste, dar avem si noi.
    Si ce de regina noptiiiiii! :)
    In a doua poza vad ca ai si garoafe turcesti. La noi anul asta au iesit cam putine fata de alti ani.

    RăspundețiȘtergere
  6. Daiana, planta cu capsulele de seminte e o caldarusa. Am lasat-o sa se usuce, ca sa adun semintele.Regina noptii e una din florile mele favorite. Ii merge de minune in Grecia. La fel si garofitele - si anul asta sint putine, anul trecut nu se vedea nici pamintul de cite flori aveau. Toate sint din seminte banatene - din gradina mamei.

    RăspundețiȘtergere
  7. Superbi trandafiri...azi a plouat la noi si am plantat si noi doi trandafiri(de container )in curte..Mai este unul catarator si doua clemantite pe care le-am lasat pentru maine......face o bolta colorata.
    Te pup

    RăspundețiȘtergere
  8. Ein Traum! Ich warte auf das Duft-Internet.

    RăspundețiȘtergere
  9. Codrina, nu stiu, daca ajungi sa treci pe aici pina nu plantezi trandafirul catarator. Nu planta acum clematitele, daca le vrei impreuna cu trandafirul. Trebuie sa se acomodeze intii primul si, dupa cel putin doi ani, pui si clematitele. Altfel, clematitele o sa fie in detrimentul trandafirului.

    RăspundețiȘtergere
  10. Sigrid,trandafirul roz are un parfum ametitor...Ma bucur, ca ai trecut pe la mine !

    RăspundețiȘtergere
  11. Ooof! Erau vreo trei poze pe care le-as fi pus la concurs!

    RăspundețiȘtergere
  12. What a totally gorgeous rose!! It must really love you!

    RăspundețiȘtergere
  13. Este superb trandafirul, si atât de plin de flori. Mă enervez iar ca nu l-am cumpărat si eu, l-am avut in mana si am fost indecisa.
    Sanspareil,ich varte auch

    RăspundețiȘtergere
  14. Eu nu mai am ce comenta.Admir gradina ta si n-o mai recunosc.Eu nu mai am nici o radacina de regina noptii,au venit ploi si s-au inmultit melci .

    RăspundețiȘtergere
  15. Alex,trebuia, sa te pun pe tine sa alegi...Da, cum sa facem, daca toti trandafirii sint frumosi ?

    RăspundețiȘtergere
  16. Sherry, she loves me and I love her ! I am glad, you like my orange-pink corner ...

    RăspundețiȘtergere
  17. Codrina, il pui pe lista ptr. la anul viitor. Tot o sa vrei ceva nou ptr. gradina !
    Dar sa stii, ca i-au trebuit trei ani, ca sa infloreasca asa de bogat...

    RăspundețiȘtergere
  18. Mami, gradina se schimba zi cu zi, dar mai an de an. Macar o vezi pe blog ... Seminte de regina noptii, o sa iti adun eu. La mine se seamana singure.

    RăspundețiȘtergere
  19. Si noi am plantat acum 2 zile patru trandafiri cataratori pe marginea terasei.Sper sa se întinda :D
    Superbe flori!

    RăspundețiȘtergere
  20. Multumesc, Maya !
    Patru cataratori ? In vreo trei ani, o sa ai acolo un zid inflorit ! Ce trandafiri ati plantat ?

    RăspundețiȘtergere
  21. Nu știu de ce dar am senzatia din poze ca florile se inrosesc La vârful Petalelor pe măsura imbatranirii, de aici senzatia de roșu.Augusta face asta?

    RăspundețiȘtergere
  22. Intr-adevar, florile s-au inrosit, pe masura ce s-au trecut, dar anul asta am avut multe ploi, s-ar putea, sa fie asta motivul.In toamna trecuta, care a fost destul de blinda si uscata, florile erau de un roz mult mai pal...

    RăspundețiȘtergere
  23. Ciao Dani grazie per essere passata da me,ma sopratutto grazie per aver finalmente scoperto il nome di questa ettacolare rosa che ho anch'io nel mio giardino . Non ho mai saputo il suo nome. Dalle tue immagini sembra uguale alla mia,ha un profumo straordinario e siccome fiorisce a gruppi io taglio quelle più aperte senza gambo e le metto a galleggiare in una ciotola d'acqua come centrotavola. Buona Domenica Ornella

    RăspundețiȘtergere
  24. Ornella, ma bucur, ca avem acelasi trandafir in gradina. E o planta de toata increderea si da, arata splendid buchetele de inflorescente in vaza. Iti urez, o saptamina buna !

    RăspundețiȘtergere
  25. Those roses are gorgeous! I am especially smitten with the pink one with those blend of colors ~ so beautiful with the Clematis and Sweet Williams and Flowering Tobacco.

    RăspundețiȘtergere
  26. The pink rose ( it seems, it is Augusta Luisa ),is one of my very dearest...the flowers are so perfect - in color, shape and perfume. Glad you like my roses, Sweetbay.Thank you, for your kind words.

    RăspundețiȘtergere
  27. Cautam trandafirul portocaliu inflorit in gradina si am dat peste minunea asta. E grozav, o frumusete si bogatie de flori .Are vreun nume soiul asta ?Poate il caut si eu ca tare imi mai place.:)

    RăspundețiȘtergere
  28. Mihaela, trandafirul se cheama Augusta Luise, e al lui Tantau. Eu l-am luat, fara sa stiu ce iau si s-a dovedit o minune de tufa. A inflorit asa spectaculos in al treilea an de la plantare. Se gaseste in Romania, am vazut, ca l-au cumparat si altii. Noroc la cautat !

    RăspundețiȘtergere
  29. Merci, mi-am notat in carnetel, o sa ma pun pe cautat (intai pe net, apoi...mai vad eu cum) ca e superb si mi-ar placea si mie asa o frumusete in gradina.

    RăspundețiȘtergere