Wikiplayer

vineri, 24 iunie 2011

Trandafiri la Gradina Hanbury

   Trandafiri vechi, nu foarte infloriti la data cind am vazut gradina si in buna parte salbaticiti.       
   Nu e o gradina de trandafiri, dar are citeva exemplare frumoase.
 " Alberic Barbier " e chiar la intrare, o cascada de flori albe pe un parapet de piatra.





  " La France ", care a inaugurat lunga serie a trandafirilor Hybrid  Tea crestea linga o coloana de piatra, foarte inalt si cu o floare de-a dreptul enorma.



  " Safrano ", un trandafir rar, de o culoare atit de dulce  ...  Nu avea mult soare si frunzisul suferea.



  " Reve d'Or ", ghirlande inflorite si parfumate  ...



    Pergola, unde erau plantati si trandafiri printre glicine si iasomii  ...



    " Les Amoreux de Peynet "



   " General Schablikine "



   Citeva necunoscute, ramase fara tabele  ...




   Si o frumoasa gradina secreta , inconjurata de ziduri acoperite cu iasomii , cu borduri de buxus si trandafiri in straturi.






    Rosa anemonoides





  " Laure Davoust ", un trandafir enorm, plin de boboci, ce imbraca un perete de piatra.



    Si in final, un trandafir agatator ce poarta numele proprietatii : " La Mortola ".





18 comentarii:

  1. Un aer de vacanta si de liniste, foarte pe gustul meu tot aranjamentul.
    Ne-ai oferit o plimbare placuta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma tot socoteam, daca sa mergem pina acolo, de la Genova. Cam departe, dar, pina la urma, s-a meritat.
    Imi pare bine, ca ti-a placut,Corina !

    RăspundețiȘtergere
  3. imi plac trandafirii...am si eu cateva tufe , dar in august am de gand sa pun vre-o 30 de tufe..am renuntat la gradina de zarzavat si o transform ...

    RăspundețiȘtergere
  4. Przepiękne róże. Fantastyczne kompozycje. Różany raj :)

    Pozdrawiam serdecznie
    Grzegorz
    http://ogrodnictwoaz.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumos ! Daca ai putea sa stergi " hibrizii de ceai " si sa pui denumirea corecta , teahibrizi ... :)) Desi contine Tea si hibrizi nu este corecta chestia cu ceaiul , nu are legatura cu ceaiul .

    RăspundețiȘtergere
  6. Oooh my gosh, what a grande garden that is! I love the jasmine covered wall, besides the roses of course :-)! That must have smelled incredible.

    Thank you so much for the tour!

    Christina

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce sa spun,imi place tot ce ai vazut in Italia sisunt fericita ca pot sa admir si eu aceste gradini splendide.

    RăspundețiȘtergere
  8. Coco, lasa si putin loc de zarzavat. E buna gradina de flori, dar trebuie si niste patrunjel ... Pune trandafiri de jur imprejur si, in faza urmatoare, o sa vezi ce mai e de facut .

    RăspundețiȘtergere
  9. Grzegorz, multumesc de vizita ! Ma bucur, ca iti place !

    RăspundețiȘtergere
  10. Antal, nu ma certa ! Eu am citit despre trandafiri numai in alte limbi. Si am scris asa, fiindca asta e traducerea exacta din limba greaca. O sa pun denumirea in original : Hybrid Tea.

    RăspundețiȘtergere
  11. Christina, it is a beautiful place to visit, so peaceful ... out of time, and the fragrance of jasmine was outstanding ... Thank you, for your kind words !

    RăspundețiȘtergere
  12. Mami,intotdeauna ma gindesc la tine, cind vad o gradina frumosa sau o planta deosebita !

    RăspundețiȘtergere
  13. Hmm, gardina asta pare la 2 pasi de Menton! Din pacate eu pe coasta o sa mereg doar cu autobuzele din Nisa.

    RăspundețiȘtergere
  14. E in Italia, imediat dupa granita, Nick . Nu stiu, ce mijloace de transport ai, pentru Ventimiglia. Aici am fost in alta calatorie, cu masina, venind dinspre Genova.

    RăspundețiȘtergere