Wikiplayer

marți, 14 iunie 2011

La mare

   Am parasit gradina pentru trei zile si ne-am dus la mare intr-o mini vacanta. Intr-un coltisor al Greciei nou pentru noi, in partea sudica a Peloponezului, pe dunele Navarino. 
   Am avut vreme insorita si vintoasa. Marea era cam zbuciumata dar plaja cea mai accesibila era aparata de vint si pazita de ziduri de piatra. Valurile isi pierdeau puterea trecind prin strimtoarea dintre stinci.
   Daca vreodata va gasiti in partea de jos a peninsulei Peloponez , faceti-va drum la Voidokilia. Merita  !
   In zilele urmatoare o sa pun si fotografii cu vegetatia din zona - plante ce cresc in nisip si piatra, in cele mai dificile conditii si totusi supravietuiesc.
















12 comentarii:

  1. Your post only makes me want to do one thing: visiting Greece, again. What a wonderful country that is! Thanks for this post!
    Christina

    RăspundețiȘtergere
  2. Christina, Greece is the perfect place for holydays. Glad you like the post. Thank you !!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumoasa mini vacanta!
    Cum era apa, a apucat sa se incalzeasca?
    Stii deja ca eu am un fix cu temperatura apei, imi place sa inot. Deja mi s-au lungit ochii ca la melc uitandu-ma la poze...
    Cred ca pana plec si eu la o mare undeva o sa ma imbolnavesc citindu-ti blog-ul.

    RăspundețiȘtergere
  4. Flordel, unde era apa adinca, era mai rece, la mal era calduta. Pe o alta plaja, unde ne-am oprit pe drumul de intoarcere, era foarte calda apa, ca in miezul verii.

    RăspundețiȘtergere
  5. Mi-e dor de apa albastra a marii si de peisajele foarte frumoase ale Greciei.Amintirile raman pentru totdeauna vii in memoria mea .

    RăspundețiȘtergere
  6. Mami, poate te fac, sa vii in August... Ce zici ?

    RăspundețiȘtergere
  7. Florin, fiindca maximul zilelor in care pot lipsi de la servici, e cinci, adica o saptamina cu tot cu Simbata - Duminica, imi esalonez concediul, cite putin in fiecare luna. Dar nu pot, sa nu ii invidiez pe cei ce pot sta in vacanta citeva saptamini...

    RăspundețiȘtergere
  8. The water is such a beautiful blue, and surrounded by such a dramatic landscape!..

    RăspundețiȘtergere
  9. I think, all this country has a dramatic landscape...and the people are so passionate...

    RăspundețiȘtergere
  10. superbe imagini...imi amintesc de vremea cand cineva tare drag mie, incerca sa mi spuna de ce e marea asa albastra

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Nana !
      Si aici, nici macar nu era apa cea mai albastra ... sint locuri in Grecia, unde marea e ca un turcoaz topit ...

      Ștergere