Wikiplayer

sâmbătă, 4 iunie 2011

Plimbare

   Plimbare la mare. Nu inca pentru baie, dar am fost la mare.
   E un orasel amfiteatric, cu stradute inguste, bisericute albe si case dichisite, un mic port cu barcute de pescari si in virful dealului, ruinele unui castru medieval, inconjurat de verde. Se cheama Parga.

























21 de comentarii:

  1. Dani, you are surrounded by such exquisite beauty. Love the brightly colored houses and doors. And the sea and the views, all your lovely blooms. I would say that you're living in a dream world.

    RăspundețiȘtergere
  2. Greece is a beautiful place. I am very lucky, to live here...

    RăspundețiȘtergere
  3. Cand ajung pe blogul tau vad numai lucruri superbe!
    Esti inconjurata numai de frumuseti. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Cum se numeste planta din a 13-a fotografie?
    Eu o stiu din gradina bunicilor mei ca rozmarin.

    RăspundețiȘtergere
  5. It looks like an enchanted place! I love the blue-green color of the water.

    RăspundețiȘtergere
  6. Superbe peisajele.Superba muzica.Daca te rog mult,imi trimiti si mie pe email ,cand vei avea timp cateva din melodiile din paylistul tau,sau link-urile ,sa pot sa mi le inregistrez singura...
    Un CD cu muzica asta in masina ar fi superb.Te sarut.
    ionascus@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  7. Dana, ma bucur , ca iti place ! Planta de care intrebi, e salbatica. Crestea printre ruinele castrului.Nu e rozmarin, sigur. Rozmarin, am patru tufe in gradina si ii stiu bine. Imi seamana, cu un fel de artemisie, e o planta mediteraneeana ce are multe soiuri. Are frunzis argintiu si crestat. Se foloseste si in gradini si are proprietati farmaceutice.

    RăspundețiȘtergere
  8. Sweetbay,the water is like a liquid gem ...

    RăspundețiȘtergere
  9. Codrina, e foarte simplu sa gasesti melodiile . Te duci in partea de jos a paginii, in dreapta unde e scris MixPod.com si faci clic pe Get tracks. O sa intri direct pe site si vezi lista respectiva cu toate amanuntele.
    N-am incercat sa inregistrez pe CD, dar, presupun, ca nu e complicat. Si, poti cauta, ft. usor, orice muzica vrei.
    Sa-mi scrii,as vrea sa stiu, ca ai reusit.

    RăspundețiȘtergere
  10. Frumos locul si frumoase pozele.
    Ma si vad facand o baie acolo si apoi stand la apus pe terasa aceea. Imi place Grecia foarte mult.

    RăspundețiȘtergere
  11. Flordel, bine ai venit !
    Acolo pe terasa, e ideal, sa vezi apusul soarelui ...

    RăspundețiȘtergere
  12. Esti intr-adevar norocoasa ca traiesti pe taramul acela binecuvantat!
    Acum spune-mi, tu lucrezi pentru National Geografic si nu ne spui? :D

    RăspundețiȘtergere
  13. As vrea eu, sa lucrez pentru National Geographic, Alex ... Imi place, sa fotografiez. Meseria mea nu are nici o tangenta cu fotografia ( sint medic ). Si sint norocoasa, in primul rind, sa am linga mine un om deosebit, care ma suporta, cu toate ciudateniile mele...

    RăspundețiȘtergere
  14. Dar esti si un fotograf foarte bun si un gradinar foarte bun...Cum sa nu te suporte? Si eu m-as insura cu tine!

    RăspundețiȘtergere
  15. Flordel, se vede ca esti o fire optimista .Acum, am zimbetul pina la urechi !

    RăspundețiȘtergere
  16. Am avut un fior vazând imaginile... Acum trei ani le-am vazut cu... ochiul liber!

    Daca acolo si locuiesti inseamna ca esti mai aproape de Dumnezeu decât noi. In general, Grecia este mai aproape de Dumnezeu, dar unele locuri sunt mai aproape de decât altele. Pacat de ceea ce se intâmpla acum, dar o sa treaca.

    Din insula Paxos am cumparat un Mirt, micut, pe care l-am adus acasa intr-o disperata incercare de a avea o bucatica de tarâm al zeilor lânga mine, tot timpul.
    N-a rezistat. S-a uscat treptat, parca de dorul pamântului natal.

    Frumoase poze. Keep up the good work!

    RăspundețiȘtergere
  17. Alex, bine ai venit ! Multumesc de incurajari .
    Ma bucur enorm, ca iti place Grecia, asa cum ma bucur si atunci, cind cineva gindeste frumos de Romania. Amindoua sint in inima mea.
    Grecia are un fel de frumusete eterica, o lumina ametitoare ... si apoi, e marea asta de nedescris ...
    Stam la doua ore de drum de Parga, inspre sud si facem excursia asta in fiecare an. Daca ai fost la Paxos, trebuie sa fi fost si pe cealalta insulita - Antipaxos. E acolo o plaja cu un nisip alb, ca zaharul praf ... un vis ...

    Cu toata agitatia asta, Grecia o sa se descurce. Noi sa ne pastram optimismul.

    Imi pare rau, de mirt ... Eu de cind ma gindesc, sa pun unul in gradina si nu m-am invrednicit...

    RăspundețiȘtergere
  18. "Corabia" care ne-a dus pe Paxos n-ea dus si la plaja aceea de pe Antipaxos unde, in mod normal, ar fi trebuit sa ne lase vreo ora. Dar era un inceput de mai, apa era prea pentru baie, iar vremea incerta a ploaie. Poate data viitoare!

    Am multe de citi si vazut pe blogul tau, dar nu am gaisit (inca) o metoda de a "ma abona" la el. Ma poti indruma?

    RăspundețiȘtergere
  19. Alex, cred, ca cel mai simplu e, sa te inscrii la urmarire sau, daca ai blogroll incluzi si adresa mea acolo. Daca urmaresti un blog, in mod normal, pe pagina tabloului de bord ar trebui, sa sa afiseze noutatile. Cel putin, la mine asa functioneza.
    In alta ordine de idei, daca mai programati o vacanta in zona Paxos - Antipaxos, veniti in Septembrie. Si apa e calda si lumea e mai putina.
    Pentru plaja aia, iti trebuie o zi. E pacat, sa mergi pina acolo si sa nu simti soarele si marea la maxim ... La prinz te urci pe dealul din spate, unde sint vreo doua taverne, stai la umbra si maninci legume si fructe din bostanariile insulitei si, pe urma, te intorci la mare ... si te mai minunezi, inca o data, de culoarea apei ... Si pleci cu gindul, sa te intorci ...

    RăspundețiȘtergere
  20. Si mie imi place la Parga! Am facut acolo un popas, prete de vreo 2 ore, cand ne-am dus in Lefkada. Am mers pe toata Egnatia Odos, pana la Egoumenitsa, s ao vedem pana la capat (era noua) si apoi am luat-o spre sud. La intoarcere, am mers prin Arta, spre Ioannina.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E unul din locurile noastre de suflet si incercam sa-l vizitam in fiecare an. Anul asta inca n-am fost, dar e inca timp :) Ma bucur, ca ti-a placut, Adriana !

      Ștergere